Isu,  Review

Contest SEO : Terima Kasih Bedak Herba Asmak

Syukur tahun ini dah kali ke 3 masuk contest SEO . Kali pertama adalah contest Minyak Herba Asmak . Kali pertama memang tak menang, sebab buat tanpa fokus dan usaha yang berterusan. Sekadar naikkan entry dan buat seo . Masa ini bukan cari kemenangan tapi niat untuk berkongsi info.

contest seo 2017

Pertandingan kedua bermula 18 Januari sehingga 25 Februari. Agak lama dan siapa buat cepat, boleh la nilai dan nampak salah dan silap. Ummi juga 3x juga edit entry untuk contest kali kedua ini. Usaha tu ada , tapi kena bersaing dengan rakan-rakan seperguruan yang juga masuk contest ini.

Kami yang mana masuk contest SEO ini adalah rakan seperguruan yang belajar di KELAS BELAJAR BUAT BLOG  anjuran MYCREATIVE, yang mana gurunya adalah Hafiz Rahim dan Sohoque.com . 

Alhamdulillah, pertandingan kali ini berpihak kepada kami semua. Hehehehe bukan apa, semua satu tok guru, biasalha ada yang cepat faham ada yang lambat. Tapi selain itu, faktor masa dan juga peranan ahli lain kena diambil kira. Walaupun ada yang masuk, tapi ada juga yang rezeki tidak memihak kepadanya.

Keputusan contest seo siri 2 MHAMSB – Bedak Asmak

Tempat pertama :

http://shiqeensattar.com/cara-merawat-ekzema-dan-psoriasis-penyakit-kulit/
markah 28/30

Tempat kedua

http://saidila.com/2017/01/5-cara-merawat-penyakit-kulit-ekzema-dan-psoriasis-pada-bayi.html/
markah 20/30

tempat ketiga

http://www.elihjapahar.com/2017/02/cara-merawat-penyakit-kulit-ekzema-dan.html?m=1
markah 19/30

saguhati 1

http://mamakembartiga.com/2017/02/cara-rawat-penyakit-kulit-ekzema-si-fahmi.html/

saguhati 2

http://sohoque.com/cara-aku-merawat-ekzema-pada-ifza/

saguhati 3

http://ninamirza.com/2017/01/24/cara-merawat-penyakit-kulit-ekzema-dan-psoriasis-pada-bayi/

saguhati 4

https://umminani.com/2017/01/bedak-asmak-merawat-penyakit-kulit-ekzema

saguhati 5

http://teacherbasariah.blogspot.my/2017/01/penawar-ruam-ekzema-dan-psoriasis.html

Syukur Rezeki bagi mereka yang berjaya. Setiap usaha yang bersungguh pasti ada kejayaan pada mereka.

Allah tidak membebani seseorang melainkan sesuai dengan kesanggupannya. Ia mendapat pahala (dari kebajikan) yang diusahakannya dan mendapat siksa (dari kejahatan) yang dikerjakannya. (Mereka berdoa):”Ya Rabb kami, janganlah Engkau hukum kami jika kami lupa atau kami bersalah. Ya Rabb kami, janganlah Engkau bebankan kepada kami beban yang berat sebagaimana Engkau bebankan kepada orang-orang yang sebelum kami. Ya Rabb kami, janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang tak sanggup kami memikulnya. Beri maaflah kami; ampunilah kami; dan rahmatilah kami. Engkaulah Penolong kami, maka tolonglah kami terhadap kaum yang kafir.[286]”

Semoga usaha anda semua diberkati. mecuba adalah lebih baik daripada mengaku kalah dari awal. Tahniah kepada semua pemenang dan terima kasih kepada Minyak Herba Asmak .com yang menganjurkan contest ini. Syukur ALHAMDULILLAH.

One Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *