Author: umminani

0

Suri Profesional Dari suri untuk suri

Hari ni(18/8/2017),  bagaikan sentapan di jiwa bila di rezekikan baca buku ini, dah lama beli tapi tak ada rezeki membaca. Hari ni bila baca Allahuakbar, banyak yang aku lalai.Apa sebenarnya yang nak dikejarkan, apa yang...

3 tips menjaga keselamatan anak ketika keluar 9

3 tips menjaga keselamatan anak ketika keluar

Assalamualaikum semua, apa khabar? Cuti sekolah adalah masa yang kita biasanya gunakan untuk bawa anak-anak berjalan-jalan, tak kira dekat atau jauh. Dan kalau nak bawa anak pergi sana sini biasanya ibu ayah yang ada...

4

Selepas 4 hari jatuh motor!

Hari ini masuk hari ke empat duduk di rumah lepas jatuh motor. Sakit jatuh bangun ni kena la hadao, anggap jer Allah swt nak ampunkan dosa-dosa lampau. Yer la betul kan, orang kata kalau...

3

Anak tanpa kasih sayang ibu, kasihan atau apa?

Assalamualaikum, bismillahirrahmannirrahim apa khabar? Korang pernah terfikir ke kalau anak tanpa kasih sayang ibu ni macamana? Ehm, bukan apa lepas excident kali pertama dan kedua – Allahuakbar, sekali lagi Allah beri ujian bersyukur aku padanya!  Ummi...

5

Kopi badang, ehm..betul jadi badang ke?

2134 Hi semua, assalamualaikum, apa khabar? Hari ini dah minum kopi ke? Ehm, betul dak kalau cakap kopi ini ada yang tak boleh lena tak boleh buat kerja kalau tqak pekena kopi. Teringat arwah...