Month: November 2012

Seisi keluarga DEMAM

Smlm 26hb nov.. Anak pula demam panas yg amat sgt… Suami demam .anak demam..anak la yg kecianungkin jangkitan dari ummi dgn abah agaknya.. Last friday ummi yg pergi klinik ambik ubat..hingga hari ini dok sakit kepala lagi… Hari ni isnin dah…sat je masa berlalu. Mr suami dgn anak p klinik ambik ubat. Semoga semua cepat …

ayah – hospital serdang

1 muharram ayah kena masuk wad. Puncanya adalah demam. Mula2 mak yg demam ngn muntah2..dah tu bawa pergi hosp. Serdang. Skrg mak dah discharge..ayah kena tahan wad..dr jam 900am hingga dah.masuk 16hb nov 0020am..ni pun x masuk wad lg..dok di zon kecemasan zon kritikal lagi..   Bagai2 dugaan..aduh…payah pujuk org tua ni. Kerenah x sama mcm …

progress my 2nd pregnancy..

Tgk ni gmbar ummi ..heheheh kecik je perutkan.. lain sgt bezakan dgn 1st pregnancy .. kalau tgkkan perot..mcm baby girl..tapi.. xkisah pon..asalkan anak2 ummi sht hendaknya.. Jom tgk…2nd pregnancy..hhheh xnmpk kan perut ummi..harap2 baby girl..sbb kali ni lakn sgt masa pregnant abang mustaqim ni… Harap2 baby sht hendaknya..amin Published with Blogger-droid v2.0.9

warkah terakhir

Semalam 10.11.2012…tido agak lambat. Itu x kiaah…yg menariknya…hampir pagi ummi mimpi menerima warkah terakhir dr arwah kawan baik yg baru meninggal pada 30.10.12. . Dalam warkah tu ummi nmpk panjang sgt pesanan arwah. Xsempat nk hbs baca.. Yg ingt. . Su pesan semasa baca warkah tu jgn menangis dan su juga ckp sebelum su ‘pergi’ …