• Masam Manis "Life"

    Keceriaan Hati ~ Penghilang Segala Penat vs Duka…

    Inilah pengubat hati,penambah perasa..hehehe sekejap je dah besar kan…Betapa nikmatnya ciptaan Allah s.w.t kerana memberikan aku peluang menikmati indahnya menjadi ibu…Aku pasti tanpa kehadiran anak ini di sisi pasti amat dirindui..Adusss..jiwang lak… Mustaqim dah pandai makan..ehm..sebagai ib aku rasa x…

  • Masam Manis "Life"

    Pertumbuhan Gigi Kanak-kanak

    Apa yang dimaksudkan dengan pertumbuhan gigi?Pertumbuhan gigi ialah proses gigi tumbuh di dalam mulut bayi/ kanak-kanak. Biasanya pertumbuhan gigi ini akan menyebabkan rasa tidak selesa dan sakit. Apakah tanda-tanda yang menunjukkan gigi anak anda tumbuh? Dalam proses pertumbuhan gigi, anak…

  • Masam Manis "Life"

    Latihan Menembak 2011

    Pada 9 Mac 2011 latihan menembak di Lapang Sasar IPD Bentong..wanita boleh menggegarkan dunia…Wanita juga boleh berjuang di laman perang semuanya dengan izin Allah s.w.t. Insyaallah dengan rahmat dari Allah s.w.t maka negara kita akan terpelihara dari bencana. Sama-sama kita…

  • Masam Manis "Life"

    ~Weekends di rumah~

    Menghabiskan masa di rumah bersama keluarga tercinta adalah paling indah..Semua kerja di lakukan bersama..Apalagi..tiba masa nak makan tghari pastinya acara masak-memasak mengambil tempat..hehe sedapnya, masak makanan yang dah laama x makan…pastinya best…alhamdulillah..

  • Umminani

    Bersama anak Tercinta …tersayang…termanja..

    Pertama kali bawa Mustaqim pergi pantai..rupanya takutkan laut..opss,samada takut atau geli..sebab apa, kalau mandi di rumah, susah nak keluar bilik air, suka main air.Tapi lainnya di pantai, tak mahu dia.. Oppss…apa ni di kaki dia..eee..muka tak nak senyum..geli la tuh..atau…

  • Kerjaya

    Malam Mess Bersama Suami Tercinta

     Sambutan Mess Night di Hotel Nikko Jalan Ampang Kuala Lumpur.Pastinya hari yang indah pergi majlis bersama suami tercinta. Terima kasih suamiku kerana sentiasa menemani isterimu..Majlis ini untuk menyambut KPKL yang baru, Tapi Pastinya aku lebih meraikan suami tercinta sempena pertukarannya…