Month: March 2011

Keceriaan Hati ~ Penghilang Segala Penat vs Duka…

Inilah pengubat hati,penambah perasa..hehehe sekejap je dah besar kan…Betapa nikmatnya ciptaan Allah s.w.t kerana memberikan aku peluang menikmati indahnya menjadi ibu…Aku pasti tanpa kehadiran anak ini di sisi pasti amat dirindui..Adusss..jiwang lak… Mustaqim dah pandai makan..ehm..sebagai ib aku rasa x ramai ibu buat macam aku…nak tau apa dia?? Mustaqim x selalu  makan bubur  nasi tau..kalau …

Pertumbuhan Gigi Kanak-kanak

Apa yang dimaksudkan dengan pertumbuhan gigi?Pertumbuhan gigi ialah proses gigi tumbuh di dalam mulut bayi/ kanak-kanak. Biasanya pertumbuhan gigi ini akan menyebabkan rasa tidak selesa dan sakit. Apakah tanda-tanda yang menunjukkan gigi anak anda tumbuh? Dalam proses pertumbuhan gigi, anak anda mungkin : Menangis kerana tidak selesa.Suka menggigit atau mengunyah.Melelehkan air liur.Demam (suhu badan meningkat …

Bersama anak Tercinta …tersayang…termanja..

Pertama kali bawa Mustaqim pergi pantai..rupanya takutkan laut..opss,samada takut atau geli..sebab apa, kalau mandi di rumah, susah nak keluar bilik air, suka main air.Tapi lainnya di pantai, tak mahu dia.. Oppss…apa ni di kaki dia..eee..muka tak nak senyum..geli la tuh..atau pun panas..pelik-pelik, kecik-kecik lagi memilih tempat nak main… Dah siap di laut..okay la muka dia..anak …

Malam Mess Bersama Suami Tercinta

 Sambutan Mess Night di Hotel Nikko Jalan Ampang Kuala Lumpur.Pastinya hari yang indah pergi majlis bersama suami tercinta. Terima kasih suamiku kerana sentiasa menemani isterimu..Majlis ini untuk menyambut KPKL yang baru, Tapi Pastinya aku lebih meraikan suami tercinta sempena pertukarannya ke KL..Semoga kebahagiaan kita dan kerjaya yang menjadi rezeki keluarga kita bertambah berkat dengan izinmu …