Review

Susu Kambing Coklat Kurma Lazz Omar Dan Hana ; Ubah Persepsi Tentang Susu

Assalamualaikum. Hi awak yang baik hati. Apa khabar? Nak cari susu untuk anak? Adakah mencari susu kambing coklat kurma? Nak pastikan anak membesar dengan sihat?

Ya, ini Un nak share susu kambing coklat kurma pilihan Un adalah daripada Lazz Susu Kambing. Dulu susah juga nak beri anak-anak susu. Sejak Lazz Susu Kambing perkenalkan  susu kambing coklat kurma edisi Omar dan Hana, terus anak-anak jadi addict! Serius..!

Addict tu, sehingga habis nak lagi..siap minta tambah!

Susu Kambing Coklat Kurma Lazz , edisi Omar Hana terpaksa sembunyikan.

Kalau baca macam kelakar kan. Tapi itulah hakikatnya. Terpaksa sembunyikan, kalau anak-anak Un tak minum depa akan ratah! Depa ambil letak dalam cawan dan ratah! siap kenduri adik-beradik. Adoilah!
Jadi, Un letak dalam bekas dan sembunyi di kabinet dapur yang tinggi. Setakat minum sehari dua kali okay lagi. Ini ratah! 😅

Khasiat susu kambing coklat kurma, Lazz Susu Kambing.

Beli dan simpan dalam laci kabinet paling tinggi. 😅💗

Anak/Pelajar/Remaja

Meningkatkan sistem imunisasi.
Penghadaman lebih lawas & lancar.
Tulang anak lebih kuat.
Gigi cepat tumbuh. (Kalsium pada susu kambing lebih tinggi dari susu lembu).
Selain itu, minum susu kambing dapat mengurangkan allergenic.
Bantu hilangkan kahak dan lelah.
Tingkatkan IQ anak dan anak cepat belajar sesuatu.

Dewasa / Warga Emas

Susu Kambing Bersifat Alkali. Sifat ini berlawan dengan makanan dan toksin yang menjadi penyebab penyakit-penyakit kronik.

Badan berasa lebih bertenaga dan terasa ringan.
Melegakan sakit gastrik dan membantu merawat asma dan lelah.
Membuang angin dan toksin dari badan.
1 hidangan hanya 80 kalori.Boleh membantu mengawal kenaikan berat dan nafsu makan.

Dapat membantu mengurangkan risiko penyakit kronik seperti sakit jantung, darah tinggi, diabetes.

Lazz Susu Kambing Omar Hana- ubah persepsi tentang susu.

Lepas gigi dah tak cantik, kalsium tak cukup, rasa bersalah jika tidak bekalkan susu pada anak.

Anak-anak Un berhenti minum susu awal. Mereka rasa malu dengan botol susu. Si adik ,yang berumur tiga tahun pun dah stop susu. Kalau nak bekalkan susu kerumah pengasuh dia tak nak. Malu katanya. Siap pernah dia buang botol susu bawah sofa di rumah pengasuh.

Lepas tu, Un sebagai mak masih mencari susu yang sesuai untuk anak. Un mencari susu yang rendah kadar gulu   Serius,takut kalau anak membesar jadi gemuk dan mengambil terlebih gula. Sebab pada masa sama akan merosakkan system otak anak. Ini Un baca daripada perkongsian Dr Rizal, Neuroversiti.

Seisi keluarga boleh minum Susu Kambing Coklat Kurma LAZZ

Bila Lazz  Susus Kambing tukar kaedah marketing menggunakan Omar Hana, Un terus la mencuba. Daripaxa bacaan Un, susu kambing, naturalnya laktose dan gula dari susu lain. Jadi ianya sgt bagus untuk kanak-kanak seperti anak-anak Un.

Bila minum susu kambing coklat kurma Omar Hana, anak-anak pun nak jadi seperti Omar dan Hana

Apabila main mak-mak, terus masing-masing ambil seorang satu watak. Ada yang jadi, Mama, Papa, Omar, Hana dan Faris. Kakak, suka jadi Mama.. Huhuu.. lepas tu, sebagai mak kenalah sabar, habislah cawan IKEA depa ambil buat main. Redha jer laa… , anak-anak tengah membesar. Kuat sungguh penangan Omar dan Hana ni.

Kami dah jadi pencinta susu kambing Lazz Coklat Kurma. Mak-mak wajib try edisi Omar dan Hana, kalau masih berhajat nak kekalkan nutrisi pada anak-anak. Pasti takka menyesal. Malah berebut antara mereka.

Anak Un, berebut lagi. Ini adik punya..Ini kakak punya.. Sabar jer la.

Un dah cerita kerenah anak Un. Tq Lazz Susu Kambing cetuskan idea mengeluarkan Susu Kambing Lazz Omar dan Hana ini. Persepsi susu tidak sedap terus tak muncul lagi diminda anak. Mak happy anak ceria. 💗💕

Maklumat Lanjut :

Whatsapp ke www.wasap.my/60018 277 7290 !Atau layari www.lazzdelivery.com !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *