• pulut durian di kajang semenyih
    Food Menu Recipe

    Kisah Penjual Pulut Durian

    Semalam Un teringin sangat nak jamah pulut durian. Oleh sebab tak sempat nak mencari durian, maka beli lah set yang dah siap dimasak. Aku beli pulut durian di Kajang/ Semenyih ni secara online sahaja. Photo kedua : Aku dapat durian keras. Maka, aku cakap (dalam wassap la),  dengan penjual  dengan hati rasa macam nak marah sebab seolah-olah ditipu. Aku tanya dia , ” Sis memang jual pakej pulut dengan durian keras ke?”…kasar bunyinya kan. Jadi, si penjual cakap nak ganti 1. Aku serba salah nak terima walaupun 1. Tapi dah bayar,maka aku setuju untuk dia ganti 1. Lepas tu hari ini ( 4/5/2020) , dia buat aku sebak weh. Dia…