• Umminani

    Roti canai dalam talam, meriah nya kami!

    Ehm, apa makanan kegemaran anak-anak? Kami satu keluarga suka makan capati, dan anak-anak, terutama Angah, dan Along suka makan roti canai. Gambar ini ambil masa balik kelas malam minggu lepas hari Jumaat. Dan seminggu snap, tapi tak sempat nak menulis. Ummi ingat nak masuk contest watson yang snap makanan Malaysia tu, hahaha rupanya salah baca, kena snap dengan kad #watsonsrewards. Ehm, tak jadi la masuk sebab tak ada card. Punya lah excited! Keluarga kami ini besar dah ada 6 orang ahli. Ehm, masa kecik seronok kan duduk macam ni, harap sampai mati boleh makan sepinggan satalam. Bukan senang nak didik anak-anak duduk macam nikan. Ummi dengan abah amat tegas bab…