Review Produk Dan "Event"

Bila masalah rambut gugur nak selesai?

Masih hadapi masalah rambut gugur? 

Mesti ramai yang hadapi masalah rambut gugur kan? Tak terkecuali Ummi juga. Rasa nak menangis tau bila tengok lantai dan dalam bilik. Bila tidur kat bilik, anak-anak mula merayap kat Ummi, naik kat rambut dan macam-maca la depa buat kat Ummi , Ummi naik stress sebab lepas tu bila tengok ke lantai dan atas bantal..ergggg…sedih rambut banyak.

picsart_10-17-01-29-45

Anak-anak ku bukan salah kamu, tapi rambut Ummi ini! Sekarang ini pun ada juga , tapi banyak dah berkurang. Kiranya kalau dulu balik rumah mesti capai penyapu dan juga vakum dulu. La ni saja dapat tarik nafas lega. Walaupun masih ada juga tapi tak banyak. Adik Zakkir dan masuk 7 bulan..sat saja, mula tak mau duduk kat walker lagi, nak merangkak. Ummi bukan tak nak lepas adik merangkak selalu, tapi risau adik mengutip rambut.

picsart_10-17-01-36-41

Lagi, ada kawan Ummi share dengan Ummi depa sampai tekanan bila suami buat muka jumpa rambut dalam nasi. Aih, bukan sengaja kan! Dah ada masalah rambut nak buat macamana. Lepas suami dia belikan syampoo yang sesuai baru la dia kata  “bila masak nasi sekarang dah tak risau lagi suami jumpa rambut dalam pinggan!”

Jpeg

Ummi yang mendengar pun rasa lega juga. Ummi pun nak konsisten lagi guna syampoo ini untuk jadikan kulit kepala dan akar rambut kuat. Bukan apa, paling malu pergi surau kat shopping mall dan sebagainya , bila tengok di lantai rambut kita yang banyak. Bayangkan orang sebelah menjeling kat kita, apa perasaan?

Nekad, adik Zakkitr pun dah besar boleh dah buat rawatan rambut. Sebab adik daah tak perlu anak tengok 24jam sehari. Abang-abang pun dah boleh tengokkan adik-adik. Ummi ada masa untuk letak syampoo ini dan urut kepala lebih lama. Eh, nak juga suami dok sebelah bila usap-usap rambut  dia bau wangi dan rasa best. Ala, masa duk manja-manja dengan suami la nak tunjukkan kelebihan kita kan. hehehe, walaupun rambut dah tak berapa panjangx tapi dapat bagi suami pegang rambut yang lembut dan wangi dah cukup bermakna.

 

Siapa nak cuba boleh wassap 012-4430338 . Insyaallah Syampoo ini akan membuatkan kita semua lebih yakin. Tak cuba tak tahu.

 

3 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *