• Review

    Bila masalah rambut gugur nak selesai?

    Masih hadapi masalah rambut gugur?  Mesti ramai yang hadapi masalah rambut gugur kan? Tak terkecuali Ummi juga. Rasa nak menangis tau bila tengok lantai dan dalam bilik. Bila tidur kat bilik, anak-anak mula merayap kat Ummi, naik kat rambut dan macam-maca la depa buat kat Ummi , Ummi naik stress sebab lepas tu bila tengok ke lantai dan atas bantal..ergggg…sedih rambut banyak. Anak-anak ku bukan salah kamu, tapi rambut Ummi ini! Sekarang ini pun ada juga , tapi banyak dah berkurang. Kiranya kalau dulu balik rumah mesti capai penyapu dan juga vakum dulu. La ni saja dapat tarik nafas lega. Walaupun masih ada juga tapi tak banyak. Adik Zakkir dan…