• Isu,  Umminani

    Fidget Spinner kepada anak-anak, ada ke manfaat?

    Sekarang ni tengah tular a.k.a viral pasal fidget spinner. Hurmm, anak-anak Ummi pun tak perlepas daripada memujuk Ummi belikan depa sorang satu spinner. Tapi awal tu bebel juga lah , apa manfaat fidget spinner ni, nak main sangat-sangat?” “Kawan Along boleh beli spinner Ummi. Awat Along tak boleh ?” Haish dah kena cari jawapan pula. Ini la cabaran mak la ni besarkan anak, ada jer isu nak kena google. Mak-mak yang lain tu ┬átau ke manfaat atau kebaikkan main fidget spinner ini apa? Ehmmm, Ummi memang tak tau , dan kalau boleh tak perlu ┬álah nak ikut apa orang ada kita nak ada! Tapi… Bila Ummi google kata main dan…