feeling are prayers
Umminani /Lifestyles

Aku yang lalai ya Allah…

Aku yang terlupa. Iman kita ni ada naik dan turun.. Ya Allah, tiba-tiba aku tersedar dengan satu youtube yang aku tonton. Aku rasa usaha aku nak exam, akan buat aku berjaya..ya allah, aku lupa yang Allah sebenarnya yang memudahkan urusan aku sebenarnya. Aku lupa yang dia pemberi rezeki yang luas sebenarnya.

Apa yang aku usahakan, aku niatkan dan aku hafal, kalau bukan dengan izin Allah swt, benda tu takkan keluar pun dalam exam..Aku lupa ya allah..ampunkan dosa aku!

Aku lalai ya allah.. ..aku lalai dengan tahajjud, aku lalai ya Allah. AKU kejar apa aku fikir logik, aku lupa yang allah adalah magical. Allah yang beri semuanya. Waima ilmu yang aku belajar, aku kena ajar kawan-kawan. sebab allah yang bagi aku ilmu tu..

Aku lupa aku punya vibration! Aku patut buat vibration positif yang boleh angkat aku supaya lebih berjaya. Ya Allah…. Jauhi aku daripada jiwa yang sempit.

Beri/ giving/…beri dan beri .. ya allah..ya allah..rasa kena ketuk aku ..feel nooraini feel nooraini.

Aku perlukan jiwa yang kaya, aku nak kaya duit, kena kaya jiwa.. biar apa yang orang buat seumur hidup, tapi aku boleh dapat sekelip mata. Kadang aku lupa, jiwa yang kaya lah yang buat anak2  behave, belajar bijak dan lain-lain.. ya allah…ya allah.

The feelings are prayers!

6 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge