• Review

    Rahsia rambut lembut, tak berbau dan menyegarkan walau bertudung ada di Hairdepot

    “Ummi ,bau apa pelik ni!” Seram! Kisahnya terjadi sekali jer, sebab bangin pagi terlambat, mandi wajib basahkan rambut.. Dah tu, lap-lap sikit dengan tuala, dah sarung tudung, siap!. Eleh, bukan Ummi jer pernah buat gitu..haha uols pun pernah, betull? Nak mengaku tak? Ehm, biasa kalau buat tak jadi masalah, cuma bila kena tegur dengan Angah si Laser , sentap mak!. Tengah baring seketika lepas balik kerja, aa’ah memang belum mandi la..niat nak rehat.¬†. Angah datang “Ummi, bau apa ni.. macam pelik..”. Sambil dia pegang rambut Ummi. ..Terkedu!”Ummi,rambut Ummi bau laa..!’.Aduh! Laser.. !¬†Terus risau, kalau bangun lambat akan pastikan rambut dikeringkan.. dan mujur la ni ada jumpa pot best punya untuk…