• Saya dan keluarga

    Syukur tak terhingga..

    Alhamdulillah hari ini ada kesempatan masa untuk update sikit berkenaan apa lah yang dilakukan sepanjang hari minggu. hehehe tapi banyak nak cerita tu. Hari Sabtu lalu, sepagi sibuk mengemas rumah termasuk stor barang. Semua stroller dah bagi kepada pengasuh untuk kegunaan cucuanda. Bukan apa anak-anak Ummi dah tak gunakan. Kalau nak jual memang la untung, tapi lagi untuk jika bersedekah. Bagi jer kat anak-anak sedara. Dah settle berkemas, apa lagi terus siap kan anak dan solat untuk jemputan ke majlis doa selamat DSP Afif, sempena beliau akan berangkat menunaikan haji pada 5 hb Ogos nanti. Selepas beberapa ketika kami duduk…