• sofa baru
    Umminani

    Bila sampai masa…

    Ehm… nak cerita ni, dah berbuih mulut bagi hint tau! Keciwa kita..hahaha , dah cakap kat suami, yang sofa kita ni tak larat dah nak sapu…asyik terkopek je .. Raya dah 2 kali raya dah bagi hint.. haishh! Awatlah tak jalan eh! Raya orang mai layanz yer dok sofa koyak. Bukan tak dak duit, tapi ntah dia.. kalau korang cakap macam na nak minta barang ehh? Nak jadi cerita… 20/8/2019 masa nak p kerja, kereta langgar motor dia. UN ingat tak teruk, jadi UN masih sempat pergi event MEKDI. Dan suami UN p hsopital dengan motor, bawa sendiri tu.. hahaha bukan kejam eh..sebab dia tak ada apa-apa luka tau! Nak…