Umminani

Oh mama! Awat pelupa yakmatt!

Bila mak banyak benda mau fikir🤣.

Suami: Sayang oii, ibu cuti la! ( pengasuh).
Si abah Muazam Nawawi dah pun angkat si bulat ke rumah ibu 😅, dan berpatah balik usung si bulat.

Ummi: La lupaa… adoii , takpa lah be jaga je..
(suami memang off semalam).

Hari ni ;

Suami : Eh, ibu jaga adik ke hari ni?
Ummi : Ntah, suruh along p tanya. Tak ingat !

Owh mama!

Rupanya ibu Lin Azhar cuti lagi.

Si adik, semalam memang semangat nak kesekolah. Jadi, hari ini minta jasa baik , tadika Angah dengan si kakak jagakan adik hari ini.
Secara tak langsung, cita-cita nak p sekolah tercapailah. 🤣


Petang balik jer daripada Transit, terus berdrama!

Rupanya, di sekolah tadi… dia punya seronok main. Haiii, balik rumah ada sahaja lakonan nak kesekolah lagi esok. Adik owh adik. Tapi, maaflah dik, usia baru 3 tahun. 😃

Sebelum malam, kami makan dahulu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *