• Umminani

    Oh mama! Awat pelupa yakmatt!

    Bila mak banyak benda mau fikir🤣. Suami: Sayang oii, ibu cuti la! ( pengasuh).Si abah Muazam Nawawi dah pun angkat si bulat ke rumah ibu 😅, dan berpatah balik usung si bulat. Ummi: La lupaa… adoii , takpa lah be jaga je.. (suami memang off semalam). Hari ni ; Suami : Eh, ibu jaga adik ke hari ni? Ummi : Ntah, suruh along p tanya. Tak ingat ! Owh mama! Rupanya ibu Lin Azhar cuti lagi. Si adik, semalam memang semangat nak kesekolah. Jadi, hari ini minta jasa baik , tadika Angah dengan si kakak jagakan adik hari ini.Secara tak langsung, cita-cita nak p sekolah tercapailah. 🤣 Petang balik jer…