Review zing detergent film, mujarab untuk baju sekolah

Hi korang, sekarang dah  masuk bulan 8 kan. Ehm, bermakna dah 8 bulan juga anak dah sekolah . Anak Ummi  dah darjah 1 dan tahun depan tahun 2 pula. Tapi kalau dulu risau semua ada, sampaikan Ummi tulis entry ini.  Persediaan Anak Ke Darjah Satu, Kenapa Awal Sangat? 2018, Ummi sendiri dah buat awal persediaan untuk kemasukkan ke darjah 2, preparation tu penting yang amat tau. Dan nanti Ummi share kami beli baju kat Swan Aeon Balakong dengan Sales 30%. Jimat! 8 bulan sekolah di tahun 2017  Ummi hadapi masalah baju anak yang “hitam”. Serius , hitam dan kusam tuuu! Ehm, ada terbaca Ben Ashaari tulis tentang Zing Detergent Film ( entry 15/Ogos/2017) dan Ummi dah simpan hasrat nak cuba.

Zing Detergent Film , Baju Kusam Tak Ada Lagi

Bukan apa, kalau basuh hari-hari pun baju tetap nampak kusam. Dan kalau balik sekolah tu, Ummi kena rendam dan biarkan semalaman. Tak cukup dengan tu, Ummi perlukan sabun letak kat leher baju dan kalau baju melayu kat bahagian lutut kena sental. 8 bulan pakai, hari-hari buat kerja yang sama, tangan ni rasa panas jer, lagi panas hati, baju kusam!



Ini kesan penggunaan Detergent Zing+ Film, mudah tau, rendam seketika jer, lepas tu campak masuk mesin. Tak perlu tonyoh lagi.

Kalau korang ada anak sekolah rendah terutamanya , pernah tak alami , bila anak balik sekolah jer baju busuk …erghh rasa nak muntah weh! Ehm, selalu cakap kat Along, “Along ni, lain kali bersih sikit… “Tapi apakan daya, sekolah kan berdebu, tambahan anak kecil ni main bukan ingat dunia. Dan mungkin juga faktor balik sekolah baju kotor dan busuk sebab sabun biasa yang Ummi gunakan harian. Tapi bila guna Zing Detergent Film, dah bebas bau! Hahahah rupanya bukan salah Along, tapi salah Ummi yang salah pilih sabun pencuci. Maafin Ummi ya nak..hehehe

Zing Detergent Film Selamat Untuk Tangan

Bila baca entry Ben Ashaari yang kata Zing Detergent Film ini selamat untuk tangan, rasa tak sabar nak cuba. Sekali try order dengan Cik Ros Farina. Biasa kalau cuci baju sekolah la terutamanya, bila nak rendam baju tu, berpijar tangan. Tapi tak lah sampai mengelupas. Mujur la ni jumpa Zing Detergent Film, koyak dan guna. Mudah yang amat. Bagus betul teknologi daripada dari Jerman ini walaupun Zing Detergent Film ini dibuat di China.

Sangat buatkan hati jatuh cinta lagi dengan Zink Detergent Film ini antaranya adalah mesra alam, tak ada agen peluntur dan selamatlah kesimpulannnya. Yer la nak gunakan sabun ini kalau salah pilih macam Ummi lah, sampai baju anak nampak kusam dan kena hadapi sabun biasa yang terpaksa berpanas tangan tu! Semua ni sebab tak ada ilmu.. menyesal!

Bagi korang yang ada masalah cuci baju , smada baju anak atau baju apa juga pakaian harian, mungkin Zing Detergent Film dapat membantu. Selain berkesan dan menjimatkan serta menjadikan tangan halus dan selamat, Zing Detergent Film ini juga mudah disimpan dan senang nak susun atur barangan rumah. Pakai sedikit dah cukup , dan kalau sebelum ni “terseksa” jiwa kena sental baju anak, masih tak terlambat untuk membeli detergent ini untuk kegunaan harian.

Cara menggunakan detergent Zing Film:

Ummi dan keluarga sendiri dah bebas dari belenggu ..hahaha belenggu la , bila anak balik sekolah masing-masing tengok jer baju sekolah anak. Bila dah rendam, sekali lagi Ummi dengan abah saling berpandangan…hehee turn siapa yang kena?? Hahaha main-main cuci baju ikut turn pun boleh jadi korang rasa bahagia laki bini tau.. boleh tambah dalam  Rahsia kekal bahagia suami isteri dan utuh rumah tangga



Korang boleh la cuba ya, boleh cuci semua jenis pakaian termasuk baju sekolah, baju sukan sekolah atau juga baju sukan kita semua. Boleh gunakan untuk rendam kasut yang kusam dan hitam. Boleh juga untuk kegunaan seisi keluarga.  Ambil jer sekeping atau potong ikut keperluan, dah memadai. Ada cara menggunakan detergent ni kat belakang plastik.

3kg keatas elok gunakan 3 keping.. mudah jer, yang penting baca arahan sebelum mengunakannya. Simple, selamat dan mudah digunakan. Guna Zing Detergent Film ya lepas ni.. Ibu suka, anak wangi, rumah tangga bahagia.. no more your turn la.. u laa.. hahahahaha

Untuk dapatkan Zing Detergent Film boleh hubungi : 012 235 0657

 

 

Comments

  1. mas saari

    Memang mudah guna Zing+ ni, takde lagi tompok² sabun kat baju yang berwarna hitam sebab ianya cepat larut dalam air. Nanti nak cuba rendam baju sekolah anak pulak.

  2. TATI MANSUR

    Kalau kat rumah kak Ti, tompok2 sabun yang tak larut dan melekat kat baju jadi masalh utama. Terpaksa la masuk mesin semula.. Kalau guna Zing+ ni mesti tak perlu nak hadap masalah tu kan..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge