Review zing detergent film, mujarab untuk baju sekolah

You may also like...

9 Responses

  1. Lya says:

    Wah dah cuba dah… akk blum cuba lagi ..insyaallah esok boleh cuba kot ..

  2. Papa Amyzal says:

    Saya sudah mencubanya. Sangat berkesan membersihkan baju sekolah anak. Suka sangat dengan Zing+ Detergent Film

  3. Nina Mirza says:

    Kak Nina pun belum cuba.
    Anak² dah balik sekolah ni ,baju sekolah memang kotor.
    esok nak try!

  4. Moha says:

    Baru je rendam sebesen baju… nanti nak tengok hasilnya…sukalah sabun ni..bau dia serasi dgn hidung

  5. mas saari says:

    Memang mudah guna Zing+ ni, takde lagi tompok² sabun kat baju yang berwarna hitam sebab ianya cepat larut dalam air. Nanti nak cuba rendam baju sekolah anak pulak.

  6. TATI MANSUR says:

    Kalau kat rumah kak Ti, tompok2 sabun yang tak larut dan melekat kat baju jadi masalh utama. Terpaksa la masuk mesin semula.. Kalau guna Zing+ ni mesti tak perlu nak hadap masalah tu kan..

  7. dah cuba semalam, nak cuba lagi hari ni, nak cuba rendam tanpa tonyoh. heeeee

  8. Min says:

    kite pun suka guna zing+ ni

  9. Moha says:

    Moha sukala bau dia..wangi je..terus ambik sekeping letak dalam almari..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge