Saya dan keluarga

Esok penentuan!

Pernah rasa down? ehm! Lupakan, adoi, tengah berdebar ni. Aku isi permohonan pertukaran 31Julai 2017. Dah nak masuk sebulan, dan esok adalah hari yang di tunggu tunggu.

Esok pre-council. Ergh! doakan yer.. ehm..aku dah usahakan yang terbaik dan boss semua dah setuju. Boss Cawangan aku dan boss nombor 2. Takper korang tak perlu faham. Aku jer faham sendiri.

Okay la nak rest, harap-harap esok masuk kerja dapat berita gembira. Owh, entry ni guna bahasa aku. Tak salah kot, ala dulu masa sekolah pun ada juga tulis story “aku sebatang pen”.. Pernah kan? So, halal lah sekali sekala nak bahasakan aku!

 

One Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *