Vitamin C Serum By Annona bantu Ummi kembali yakin!

You may also like...

9 Responses

  1. memang tahu serum vitamin c ni bagus cuma belum cuba jer…

    nanti nak test gak sebotol …

    • umminani says:

      kak, mula-mula guna macam x ada apa kesn, lepas pakai baru rasa nikmat dia. tak perlu foundation pun okay

  2. Afiq Halid says:

    Wahhh. Boleh flawless kan muka Fiqqq yg berjerawat ni x? Hehehe

  3. Julia Johari says:

    Bagus ada unsur vitamin C…vitamin ni mmg sahabat kulit

  4. azni says:

    ada nampak iklan ni kat IG … vit c sepatutnya mmg baguslah utk kullit.. nnt boleh cuba try

  5. haida says:

    Wajib ada ni.sbb eyda pn rajin gak cuba2 cosmetik ni.kadang2 xtahan tapi xtau nk buat macam mana.just tempek bedak sejuk je

  6. mas saari says:

    Vitamin C memang bagus untuk kulit, baikkan semula kulit yang rosak.

  7. lisak says:

    sama macam jus annona ritu ke ?

  8. Tnjuk la gambar before and after

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge