• Isu,  Umminani

    Pasar ramadhan harga tak masuk akal.

    Hi dears, apa khabar? Dah 20 ramadhan kan..sat jer, pejam celik-pejam celik  dah 20 hari berpuasa. Dalam 20 hari berpuasa berapa kali mak-mak ini berulang pergi pasar ramadhan? Ehm.. mesti kalau mai waktu tengahari dah terpikir, nak masak apa yer, nak masak ke nak beli.. cer kalau cik abang bersuara “Yang, petang ni kita beli jer la yer, nak masak kut sayang letih”..  “YE HAA! ” Hahahaa betu ke? Ummi selama 20 hari baru 3 kali pergi pasar ramadhan, itu pun sebab saja nak try dan nak tengok apa benda yang best dijual di pasar ramadhan. Dalam banyak-banyak penelitian Ummi, makanan dari satu gerai ke satu gerai sama jer. Tambahan…