• Isu Masyarakat

    Shearasol meninggal dunia, salam takziah dan al fatihah untuk arwah

    Salam takziah daripada kami semua kepada keluarga SheaRasol. Semoga arwah ditempatkan dikalangan orang yang beriman. Bersyukur atas pemergiannya di bulan Ramadhan yang penuh barakah ini. Semoga arwah tenang disana dan ditempatkan dikalangan orang yang solehah. Untungnya permergian Shearasol meninggal di hari Jumaat, tambahan lagi di bulan Ramadhan ini. Dari Abdullah bin Amr bin Ash Radhiyallahu ‘anhuma, Rasulullah Shallallahu ‘alaihi wa sallam bersabda, مَا مِنْ مُسْلِمٍ يَمُوتُ يَوْمَ الْجُمُعَةِ أَوْ لَيْلَةَ الْجُمُعَةِ إِلاَّ وَقَاهُ اللَّهُ فِتْنَةَ الْقَبْرِ Setiap muslim yang meninggal di hari jumat atau malam jumat, maka Allah akan memberikan perlindungan baginya dari fitnah kubur. (HR. Ahmad 6739, Turmudzi 1074 dan dihasankan al-Albani). Luahan Shearasol : With that realisation, I…

  • Isu Masyarakat,  Review Produk Dan "Event"

    Waazu Spray serbaguna untuk kegunaan semua

    Yaey tak lama lagi nak balik kampung nak beraya. Dan salah satu masalah anak-anak Ummi adalah depa ni sangatlah sensitif dengan nyamuk dan semut gatai. Ehm, nak balik kampung 2 minggu jer lagi , Ummi dah mula prepare Waazu untuk depa. Kalau kat kampung ada aircond pun still kena prepare juga spray ini, yer la bila bejalan waktu raya ni ada jer la gatal la, panas la..semua ada dengan budak-budak ini. Jadi Ummi sangat rekomen menggunakan sprayu ini, bagi depa sejuk badan dan tak menggaru sana-sini. 9 Kegunaan Waazu untuk keluarga : 1) Kurangkan Jerawat di Muka 2) Hilangkan Gatal di Mata. Spray ini  selamat untuk mata. Spray je dekat…