Lawan tapi kawan…

Depa ni kalau dalam keadaan biasa bertengkar tak habis. Tapi tanpa sedar, depa dualah kawan rapat.
Depa ni kalau dalam keadaan biasa bertengkar tak habis. Tapi tanpa sedar, depa dualah kawan rapat.

Ragam anak anak ini biasanya memang ibu ayah kena sabar banyak. Kalau kami sendiri kat rumah, memang bising tuhan sahaja tahu. Anak-anak ni jarak umur depa dekat sangat, jadi ada masa masing-masing nak menang.

Terutama Angah dengan Cik Sarah. sorang tahun 2013, sorang lahir hujung 2014. Huh, depa punya perang kadang tu memang buat Ummi naik bara kat kepala.

Kadang berebut gelas sahaja. Tapi cer tengok kalau time baik. Ehmm… Betul ke air di cincang tak putus?

Okay la, selamat malam. 😍😍

Comments

  1. anuar

    Sama macam anak-anak saya.. pantang jumpa nak bergaduh.. time berbaik, memang baik sangat.. memang macam tu kot perangai budak-budak zaman.sekarang ni.. doakanlah yg terbaik untuk mereka..

    1. Post
      Author
      Admin

      yer la tu.. kadang time angin kita yang rasa errrg…haish sabar sabaq. doabibu ayah kan terbaik. sama2 kita doakan anak2

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge