ubat kurus
Review Produk Dan "Event"

Killoss Tahap Keyakinan Makin Menebal Dan Sihat DenganNya

Killos Selamatkan Ummi -Lebih Yakin Bila Kurus 

Akibat lepas bersalin gemuk, Ummi bersyukur Killoss berjaya selamatkan Ummi daripada terus gemuk dan gempal. Malah lebih yakin bila kurus. Berada dalam badan uniform bukanlah seindah yang dirasakan oleh ramai orang diluar sana. Ramai wanita kat luar sana bila jumpa kami polis yang beruniform ini  cakap “wah, bestnya pakai uniform. Nampak segak bergaya. Tapi nak segak wajib untuk kurus.

Badan Yang Gemuk dan berat sebelum amalkan Killoss

Namun begitu berapa ramai orang tahu yang nak berada dalam pasukan beruniform ini, kami memerlukan daya tahan yang tinggi? Dan lagi satu , demi nak nampak kemas dan segak tu , kami terpaksa jaga penampilan tau. Opss, nak clearkan satu perkara, cantik tu wajib untuk suami. Itu sudah pasti. Tapi bila bekerja dalam badan beruniform pun , kami perlukan kekemasan termasuk penampilan yang tidak gemuk.

Berat sebelum dan selepas amalkan Killoss

Bebalik kepada badan yang gemuk, sebenarnya amat menyukarkan untuk melakukan sebarang aktiviti lasak. Yer la, stamina dah tak ada. Jadi semput nak berlari dan juga ujian kepantasan. Berat sebelum amalkan Killoss 83.5kg. Kini berat semasa 82kg selepas amalkan Killoss selama sebulan. Teringat masa berat 70kg (setahun training dapat 70kg) masa lepas recruit, 2.5km hanya dalam masa 13minit sahaja. Sekarang? Mau ambik masa 40minit kot dengan nak berlari bawa lemak. Lemak owh lemak , kau memang sayang aku yer, sebab tak nak berpisah dengan aku.

Yeayy, ada sikit perubahan dengan Killoss. Thank You Killoss

Okay, berat dan jenis daging setiap manusia berbeza. Bayangkan sebelum recruit Ummi 90kg, setahun bersusah payah berlari pagi dan petang dengan masuk hutan bagai baru turun ke 70kg. Ini hanya dengan Killoss dapat turun 1.5kg rasa besar nikmat. Tapi nak habaq juga, lepas amalkan Killoss badan jadi ringan dan sedap. Perut rasa kurang sebu dan sedap jer. Lagi satu, siapa pernah bersalin mesti pernah alami sembelit dan susah nak membuang. Betulkan? Ummi memang hadapi masalah tersebut, tapi lepas amalkan Killoss jadual membuang memang cantik jer. Tak percaya? Kena cuba lah sendiri.

Cara Pengambilan KILLOSS

Dalam masa sebulan , Ummi amalkan 1 pagi dan 1 sebelum tidur. Amalan ini semasa perut kosong seperti yang di nasihatkan. Dan sangat berpuashati. Pil Killoss tak perlu ditelan, hanya kemam. Dan perlu minum air masak yang banyak 2-3 liter sehari. Seeloknya kurangkan manis dan minuman berkafein. Wajib konsisten ambil setiap hari.

ubat kurus
Killos boleh diambil 1 biji pagi dan 1 biji malam setiap hari. Namun begitu, bagi mereka yang metabolisme agak rendah, boleh amalkan 2 biji pagi dan 2 biji malam.

Kesan Pengambilan Killoss

Ummi dimaklumkan bagi proses kali pertama ambil Killoss, badan kita akan detox toksin , mencuci dan membuang kerak-kerak dalam usus. Erghh tak dapat bayangkan macamana lemak duduk dalam badan. Sebab tu kita akan membuang jer, tapi jangan risau tak berlaku cirit.  Cara detox ini selamat, sebab dia bukan tiba-tiba membuang. Malah kita yang amalkan Killoss akan rasa kenyang lebih lama. Dan penting untuk minum air yang banyak ya semasa sedang amalkan Killoss.

Jpeg

Sesiapa yang hadapi masalah seperti kurang membuang, badan rasa berat macam pikul batu, lemah dan tak bertenaga memang sesuai untuk amalkan Killoss. Mereka yang gemuk air pasti dapat hasil yang lebih cepat. Bagi yang gemuk isi  macam Ummi, ambil masa tapi Ummi yakin dan percaya Ummi boleh lakukan. Doakan Ummi berjaya capai 70kg hujung tahun ini yer.

Kalau ada sahabat Ummi nak cuba KILLOSS boleh wassap  Killos Ummi” ke 013 238 6493 atau 019 610 2496. Ummi sendiri terpikat dengan testmoni lain sebelum ini yang Ummi tengok di fb : Tablet Detox Kempiskan Perut .

Update : Bukan mudah , tapi secara konsisten Ummi selama 2 bulan Ummi berjaya turunkan kg,  Yes! Its proven! Thank you Killoss.

5 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *