Isu Masyarakat,  Saya dan keluarga

BENGKAK DI BAWAH MATA, SATU UJIAN

IMG_20160804_212922

Alhamdulillah. Syukur masih ada peluang bertaubat dan menikmati hari ini. Sejak 3 Ogos, pelbagai isu jadi kat Ummi. Tapi yang Ummi paling terkesan bila muka bengkak, seluruh muka kembang . Masyaallah, ini ujian drp Allah. Sikit sahaja mulanya, 2 hari terus jadi makin kembang. Semalam pergi klinik Kesihatan Tangling, doctor cakap elergic sahaja. Tapi bangun pagi ini dah tak tahan sangat. Apapun doakan Ummi ya

2 Comments

  • Anuar

    Kawan saya pernah kena macam ni…. Masa dia kena tu sepatutnya dia jadi Pengerusi Majlis untuk satu event yang agak besar… Hari sebelumnya dia dah siap reasel dah… Tup-tup keesokannya dia bagi tahu tak dapat datang, sebab bengkak bawah mata… Terug jugalah tengok gambar dalam Whatsapp… Akhirnya terpaksa cari MC bidan terjun… Mujur ada sorang kawan ni sanggup… Tapi kesian jugalah dekat kawan saya tu… Sebab tak reasel tak apa, tiba-tiba kena jadi MC bidan terjun secara on the sport….

    Sabar ye Ummi… Pasti ada hikmah disebaliknya… Mungkin Allah nak bagi peluang kepada Ummi supaya berehat dekat rumah..

    • Admin

      betul tu ada hikmahnya. kadang allah nak uji kita ni sikit jer.. redha yang penting, terus kembali pada jalan allah swt, 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *