JAHANAM PUNYA TUDUNG ! SHIQEEN SATTAR MELAMPAU!


MASIH MENCARI TUDUNG RAYA 2016?

Perempuan ni ada 100 lai tudung pun dalam almari,bila saat nak pakai masa tulah tak dak tudung.. betul ke betul? Pilih yang ni tak kena, pillih yang itu tak kena…hadoiii! Kadang warna dah sesuai, potongan tudung pula tak sesuai. Ada yang nampak maca makcik-makcik, ada yang buat si pemakai nampak 10 tahun lebih matang, ada yang buatkan si pemakai nampak tak terurus! Argggh, kecewa sungguh la dengan tudung ni. Kalau rasa geram tu, ambik sarug jer. Lepas sarung tu yang buat rasa serba tak kena bila tak sesuai dengan jiwa. Kali ini terjumpa _ satu fesyen tudung ni.  Jahanam punya tudung! Dan jenama Shiqeen Sattar ini memang malampau!

Dari satu ke satu style dipilih, dan akhirnya terpikir tanya rakan-rakan FB la.Letak 2 gambar bersebelahan dan surh sahabat wangi pilih.

Hasilnya, daripada undian yang dijalankan…maka ↓ baca kat bawah ya.

PicsArt_05-21-01.53.48 PicsArt_05-21-01.55.06 PicsArt_05-21-01.57.00

PILIHAN YANG ADA »

PicsArt_05-21-03.13.40

WARNA DAN CORAK

Semua memukau mata memandang. Cantik dan menarik. Sebab tudung la, si suami cakap apa tau?

Lepas ni boleh buka butik tudung la pula. Jahanam punya tudung, dah la lawa, menghabiskan duit aku jer!

Takperla, untuk isteri juga sayang.

hahaha sambung Ummi demi nak kumpul semua koleksi yang ada. Bukan apa mudah ,sarung jer dan awning tak rosak. Tambahan nak cepat dan meremlit pula tu. Sesuai sangat la Shiqeen Sattar Collection ini dengan Ummi.

IMG-20160516-WA0020IMG-20160516-WA0018IMG-20160516-WA0014IMG-20160516-WA0019IMG-20160516-WA0015

APA KATA MEREKA?

Di pejabat seharian beruniform. Maka pakai pun masa rehat nak keluar makan dan balik kerja. Itupun rakan sekerja tanya dimana beli, berapa harga dan lain-lain.

Sis Adilah kata:

Puan cantik la pakai tudung ni, i suka sebab u nampak ala korporat.

ASP Norain:

I nak juga, tapi yang kosong. Hijab SHIQEEN SATTAR ini dan tak nak batu.

Tudia, lain orang lain citarasa, namun begitu SS tetap jadi pilihan.

IMG_20160519_202756IMG_20160520_142714

KESIMPULAN

Best sangat ber saworski hijab by SHIQEEN SATTAR. Bagi yang tak pandai pakai shawl, pilihlah Saworski Hijab ini sebab cantik, kemas, mudah pakai, tak perlu gosok dan nampak ELEGANT.

Bagi yang masih mencari koleksi untuk disesuaikan silakan ke FB mereka SHIQEEN SATTAR.

IG: SHIQEEN SATTAR

PHONE: 010. 404.1196

ARTIKEL BERKAITAN :

http://shiqeensattar.com/produk/

REVIEW – SWAROVSKI HIJAB by SHIQEEN SATTAR

Reader Comments

Write a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge