• Masam Manis "Life"

    KENDURI MONA NORLINA DAN ASYRAFF

    12 SEPT 2014 -Angkat nikah 13 SEPT 2014 Majlis resepsi Insp Mona Norlina dan Suami . Tahniah utk skuad mate/paltun mate skuad 3/2008  Inspektor wanita . Semoga bahagia ke akhir hayat. 12 SEPT  13 SEPT 2014 

  • Kisah Cuti/Travel,  Umminani

    MENARA TAMING SARI , BANDAR HILIR MELAKA

    Kebetulan sahabat satu platun kahwin,ajak sekali mak Perlis, dan mak ayah mertua ikut. Kami sewa homestay dan dapat jalan-jalan dengan mereka semua. Seronok dah macam rombongan. Nampak kan,senyuman Mak-Mak ummi, bahagianya kita jika dapat bersama mereka sentiasakan. Apapun kita anak-anak…

  • Kisah Cuti/Travel

    RIVER CRUISE SUNGAI MELAKA

    13SEPT 2014Kami sekeluarga menyusuri Sungai Melaka, menaiki River Cruise.Ini kali pertama naik di waktu malam. Best juga sejuk jer .Cuma waktu ini cuti sekolah maka, orang sangatlah ramai.    Namun, apapun bersyukur dapat bersama keluarga menaiki River Cruise ini. Anak-anaklah yang…

  • Masam Manis "Life"

    Rainberembundusun, Negeri Sembilan

    Macam best jer nak bercuti di sini. Feeling mcm kat luar negara sekejap…sejuk…nyaman…besttnyaa.klik sini untuk info lanjut  : Rainberembundusun. Room & Breakfast Only ~ valid till 31st March 2014(rate based on per room) House Tembusu Berembun Perling Emas Sora Maximum people…

  • Masam Manis "Life"

    KERETA LEMBU MELAKA dan MUZIUM ORANG ASLI

    13 SEPTEMBER 2014 Kami ke MELAKA sempena kenduri skuad mate Monanorlina di Taman Bukit Katil Melaka. Alhamdulillah sempat dan berpeluang untuk bersama mak kedua belah dan abah (ayah suami).  Syukur tak terhingga kerana berpeluang meraikan mereka . Walaupun dalam Malaysia,…