Selamat Hari RAya Aidilfitri 2011

Assalamualaikum..hai kawan-kawan..selamat menyambut hari raya 2011. Alhamdulillah kita masih dpat merayakannya wpun ada antara kita yang masih kena bertugas di hari raya..
Buat pertama kalinya kali ini sya tak dapat balik kg untuk beraya bersama keluarga di Perlis..Tapi alhamdulillah saya dapat merayakan hari raya tahun ini dengan keluarga terutama suami dan anak saya.
Inilah orang yang sangat sangat saya sayangi..
Bergambar bersama sama keluarga besar .sebelah Johor.
Bersalaman dengan Tok sebelah abah~Johor

Kelakar kan ..mustaqim dan paklang Syahrel

Kemeriahan tetap dirasa ..hehehe tahun lepas masih dlam pantang selepas melahirkan anak sulung pada 3 hari sebelum raya..tup..tup..tup. Tahun ni anak kecil dah besar da..dah dapat pakai baju melayu..alhamdulillah.
Anak dengan abah yang tengah riang ria dalam kereta..jalan jalan di hari raya.
Punya la tak tahu nk beraya dimana di KL ni..so Putrajaya jadi pilihan..lepak lepak dengan keluarga abg cik yg juga beraya di KL..terasa mcm diperantauan pula ..sebb pada masa tu bnyaknwarga negara asing yang beraya di dataran depan masjid putra..hehehe..TEnsion juga raya di Kl , nk p umah kawan kawan..semua balik kg…xada orng..yang best Raya ke 4 dtg beraya dibalai..apa tidaknya bosan juga..suami kerja..layan je dibalai ngn Mustaqim..hehehe
Last skali terima kasih bg semua yang meraikan Mustaqim..dengan bg sumbangan HAri Raya..
Selamat Hari Raya , Maaf ZAhir dan Batin…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge